hunspb@hotmail.com

hozzászólások

Kubai kékrák és gömblahak.

2009.02.19. 22:57 Hun.Spb

A rém tanácstalan. Megjöttek a gömbhalak. Kicsik, jó fejek és pont nem érdekli őket a rák, pedig az ott vagánykodott a szikla tetején. Raul két napig duzzogott, majd megevett egy darázsgébet, mintegy demonstrálva a tápláléklánc elrendezését. A gömbök eztán sem aggódtak, sőt. Van köztük egy különösen vagány zöld szemű. Az minden reggel végigkergeti az egész üveggarnéla csordát az akváriumon.

Egyébként ma krill- és zöldségnap lesz nekik, (nekem krumplifőzelék, fasírt), nem szeretik, de kell már egy kis szünet a koleszterinbomba vörösszúnyog-lárva után. Meg mindenki tökre dagadt, (csak én nem). Különben azért az elég vicces, ahogy az üveggarnélák gurigáznak a borsószemekkel, a gömbök meg nem értik az egészet. Ilyenkor összeverődnek egy csoportba, rettenetesen bután néznek, és csak néha pislognak.

Aztán mindenki eszik, fogmosás, alvás.

(fotó: Hungarian Spaceboy)

1 komment

Címkék: kubai kékrák akváriumlény

A bejegyzés trackback címe:

https://hunspb.blog.hu/api/trackback/id/tr43953852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DavidSharp 2009.04.15. 23:39:12

Hát, én ma voltam ott. Láttam a "gömböket". Rettenetesen jó arcok. Tényleg ostobán néznek és tényleg pislognak.
süti beállítások módosítása