hunspb@hotmail.com

hozzászólások

Ez a mai is érdekes.

2009.01.14. 12:45 Hun.Spb

Én két dolgot utálok. (Egyik, ha valaki nem tisztel más népeket. A másik a Svédek.) Nem, nem! Szóval én két dolgot utálok, a reggelt és a hideget. (Meg a brokkolit, a nyulakat, és a mintás WC papírt.) Jaj, hadd kezdjem már el. Na!

Tehát. A mai nap rögtön bele is szaladtam a két legdurvább dologba, ami. Még leendő gyermekeim anyja (ez vicces.) is úgy nyilatkozott, hogy nagyon hideg ez a reggel. Én radikálisabb szavakat használtam, pedig akkor még nem is volt jég.
 
 
 
 
 
 
 
Mert esik ez a tetves ónos eső, ami részben jó, mert kimossa a szmogot, részben és azonban nem jó, mert azonnal lefagy. A kutya is már az eső kanyarnál kisodródott, pedig az összkerékhajtásos.
Nekem a dolgozó előtti síkterepen fogyott el a türelmem, le is tértem a kövezett ösvényről, hátha a földesebb részen nem annyira durva. Rögtön érkezett is az instrukció biztonságunk őrétől:
- Héé! Ne mennyé má a fűn, bazmeg!
– Jó, majd nem megyek – válaszoltam, pedig de.
 
Hát hülye ez? Olyan fagyott a talaj, hogy vakondokok bejönnek a városba feltúrni a kukákat, és rémisztgetni Jolika nénit. Mi kárt tudok tenni a fűben? Lehet, még nyárról akadt meg a lemez.
 
Gyorsan ki akartam heverni ezt a sokkot, úgyhogy elfogyasztottam az uzsimat, melyet párom csomagolt. Egy akkora kakaós csigát, amiért Leia hercegnő fodrásza könnybe lábadt szemmel esdekelne. (Vásárcsarnok, főbejárat, első pékség jobbra.) Azóta viszonylagos nyugalom, próbálok arra koncentrálni, hogy az orrom ne essen le a helyéről, meg olvasgatom a két kreatív nőt a konzervnyitó blogon.
 
Meg persze minden mást. A tegnapi tőgy sokk után ma kakiló macska (YouTube videó a kommentekben. Külön figyelem a zenére!). Meg az index, ahol egy 25 éves bigott vallásos brit nőci kétfejű gyereket szül, mert nem hajlandó az abortuszra. Szerinte ez Isten ajándéka. Kért volna inkább egy szép sálat.
 

De a valóság még durvább. A szalonnál kiállított Dakaros autónál két pestmegyei fiatalember pólóban és napszemüvegben próbál egymásról és a terepjáróról úgy képet csinálni, mintha úgy tűnne, a sivatagban vannak. Kezd elrettenteni ez a világ.

1 komment

Címkék: netszörfing magánszöszmötölés

A bejegyzés trackback címe:

https://hunspb.blog.hu/api/trackback/id/tr41877211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guli 2009.01.15. 15:16:51

Pólóban és napszemüvegben? Hála az égnek, nem izgulok többé a gázhiány miatt, mert úgy látszik, nem vettem észre, hogy időközben nyárra fordult az idő odakint.

Ja, vagy csak a pestMEGYEI-eknél. Jó, tudom, hogy milyen nehéz a kigyúrtaknak a tél, mert az utcán hogy is láthatnánk tökéletes alakjukat a pufajkában, melyre most nagyon is szükség van.

A napszemcsi már könnyebb helyzet, mert azt télen sem mindig ciki feltolni a fejünkre, mondván, hogy ebben az időszakban is van úgy 6-8 nap, amikor valóban süt is az éltető meleget és ilyenkor elsősorban némi fényt adó csillagunk.
süti beállítások módosítása